Weet jij met jouw ervaring hoe je de klanten op de juiste manier te woord staat en is het geen belemmering om op de vrijdagavond en zaterdag te werken?
Wellicht zijn we dan op zoek naar jou!
Onze klant is een keukenspeciaalzaak gevestigd onder de rook van Rotterdam. Ze bestaan inmiddels al meer dan 30 jaar en vallen niet onder een grote winkelketen. Het is een familiair bedrijf waar een no-nonsense cultuur heerst. Het bedrijf telt inmiddels rond de 53 medewerkers, geen kleine jongen dus. Belangrijk vinden ze dat er een goede sfeer hangt, daarom organiseren ze iedere week een borrel een jaarlijkse BBQ en een weekendje weg. Collegialiteit staat bij hen hoog op het lijstje.
Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en beantwoord alle binnenkomende telefoontjes en verbind ze met de juiste afdeling door. Naast deze werkzaamheden zal je lichte administratieve werkzaamheden uitvoeren.
De werktijden zijn in overleg evenals het aantal uren.
Minimaal aantal uren: 24, voorkeur 32-40
Het betreft een functie waarbij je direct in dienst zal treden bij de opdrachtgever.
Wat wij vragen:
- Inzetbaar op de aangegeven werktijden (vrijdagavond en zaterdag), de andere dagen in overleg;
- Ervaring als telefoniste;
- Ervaring met lichte administratie;
- Beschikbaar op korte termijn.